Producenci
Promocje
Magnezowe płatki do kąpieli - mandarynkowe 1000g
Magnezowe płatki do kąpieli - mandarynkowe 1000g
46,00 zł 29,00 zł
szt.
Magnezowe płatki do kąpieli - lawendowe 1000g
Magnezowe płatki do kąpieli - lawendowe 1000g
46,00 zł 29,00 zł
szt.
Magnezowe płatki do kąpieli - eukaliptusowe 1000g
Magnezowe płatki do kąpieli - eukaliptusowe 1000g
46,00 zł 29,00 zł
szt.
Olej do ciała- Magnez + Siarka OptiMSM  200ml
Olej do ciała- Magnez + Siarka OptiMSM 200ml
74,00 zł 49,00 zł
szt.
Ekologiczny sok aroniowo-rokitnikowy 100% NFC 3l
Ekologiczny sok aroniowo-rokitnikowy 100% NFC 3l
74,00 zł 66,00 zł
szt.
Olejek Hero Mobilizacja CBD 10ml
Olejek Hero Mobilizacja CBD 10ml
165,00 zł 158,00 zł
szt.
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC 300ml szkło
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC 300ml szkło
10,00 zł 7,50 zł
szt.
Ekologiczny sok aroniowo-jabłkowy 100% NFC  3l
Ekologiczny sok aroniowo-jabłkowy 100% NFC 3l
55,00 zł 48,00 zł
szt.
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC  3l
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC 3l
69,00 zł 62,00 zł
szt.
Aronia kandyzowana owoce 100 g
Aronia kandyzowana owoce 100 g
12,00 zł 9,50 zł
szt.
Aronia kandyzowana owoce 40 g
Aronia kandyzowana owoce 40 g
6,00 zł 4,50 zł
szt.
Aronia w czekoladzie ECO  200g  ARONIA EGGERT
Aronia w czekoladzie ECO 200g ARONIA EGGERT
26,00 zł 22,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów bez wad.
  2. Jeżeli to możliwe, Klient powinien sprawdzić stan przesyłki z Produktem w obecności kuriera. Zaniechanie w tym zakresie może utrudnić rozpatrzenie reklamacji Klienta. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki, Klient może żądać przygotowania protokołu szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku, Klient powinien bezzwłocznie powiadomić Sprzedawcę.
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży oraz związane z funkcjonowaniem strony internetowej i Sklepu można zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@wellnessi.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy: ul. Nowodworska 25 m 409; 03-133 Warszawa.
  4. Klient niebędący Konsumentem (nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi ogranicza się w takim przypadku do usunięcia wady. W takim przypadku Sklep wedle własnego uznania wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo stwierdzoną wadę usunie. Sklep może również zwrócić takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem zapłaconą cenę za produkt z wadami. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu względem Klientów niebędących Konsumentami z tytułu rękojmi za wady produktu jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sklepu za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił za dany produkt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 
  5. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w formie email lub pisemnie, w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Roszczenia z tytułu rękojmi będą rozpatrywane zgodnie z przepisami polskiego Kodeksu cywilnego.


Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl