Producenci
Promocje
Mieszanka ziół herbata Koper Lukrecja  50g  sypana
Mieszanka ziół herbata Koper Lukrecja 50g sypana
23,00 zł 18,00 zł
szt.
Matcha Tsuki Organiczna Zielona Herbata  200g
Matcha Tsuki Organiczna Zielona Herbata 200g
182,00 zł 172,00 zł
szt.
Zdrowy lizak o smaku musującej wiśni,  bez cukru 6g
Zdrowy lizak o smaku musującej wiśni, bez cukru 6g
2,29 zł 1,99 zł
szt.
Zdrowy lizak o smaku truskawkowym,  bez cukru 6g
Zdrowy lizak o smaku truskawkowym, bez cukru 6g
2,29 zł 1,99 zł
szt.
Kurkumina bioaktywna NOMICU® L-100  60 kaps. VEGAN
Kurkumina bioaktywna NOMICU® L-100 60 kaps. VEGAN
112,00 zł 107,00 zł
szt.
Migdały w czekoladzie mlecznej  puszka 200 g
Migdały w czekoladzie mlecznej puszka 200 g
39,00 zł 34,00 zł
szt.
Zielona herbata Bancha Fiorito 50g  sypana
Zielona herbata Bancha Fiorito 50g sypana
24,00 zł 18,00 zł
szt.
Zielona herbata Camille  50g  sypana
Zielona herbata Camille 50g sypana
24,00 zł 18,00 zł
szt.

Zwroty i reklamacje

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów bez wad.
  2. Jeżeli to możliwe, Klient powinien sprawdzić stan przesyłki z Produktem w obecności kuriera. Zaniechanie w tym zakresie może utrudnić rozpatrzenie reklamacji Klienta. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki, Klient może żądać przygotowania protokołu szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku, Klient powinien bezzwłocznie powiadomić Sprzedawcę.
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży oraz związane z funkcjonowaniem strony internetowej i Sklepu można zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@wellnessi.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy: ul. Nowodworska 25 m 409; 03-133 Warszawa.
  4. Klient niebędący Konsumentem (nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi ogranicza się w takim przypadku do usunięcia wady. W takim przypadku Sklep wedle własnego uznania wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo stwierdzoną wadę usunie. Sklep może również zwrócić takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem zapłaconą cenę za produkt z wadami. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu względem Klientów niebędących Konsumentami z tytułu rękojmi za wady produktu jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sklepu za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił za dany produkt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 
  5. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w formie email lub pisemnie, w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Roszczenia z tytułu rękojmi będą rozpatrywane zgodnie z przepisami polskiego Kodeksu cywilnego.


Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl