Producenci
Promocje
Żel na bazie krzemu i aloesu SI-G5™ GLYCAN  50 ml
Żel na bazie krzemu i aloesu SI-G5™ GLYCAN 50 ml
34,00 zł 23,00 zł
szt.
Olejek eteryczny z mięty zielonej  15ml
Olejek eteryczny z mięty zielonej 15ml
189,00 zł 178,00 zł
szt.
Jod leczy  Lynne Farrow  PURANA
Jod leczy Lynne Farrow PURANA
44,90 zł 37,90 zł
szt.
Biblia olejków eterycznych, Daniele Festy PURANA
Biblia olejków eterycznych, Daniele Festy PURANA
119,90 zł 94,90 zł
szt.
Żel do ciała 96% ekstraktu z aloesu COLIBRI 250 ml
Żel do ciała 96% ekstraktu z aloesu COLIBRI 250 ml
52,00 zł 39,00 zł
szt.
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC 300ml szkło
Ekologiczny sok aroniowy 100% NFC 300ml szkło
10,00 zł 8,00 zł
szt.
Kawa włoska mielona 100% Arabica  250 g
Kawa włoska mielona 100% Arabica 250 g
34,00 zł 29,00 zł
szt.
Maca MacaPro® XP® Purple wyciąg suplement płynny
Maca MacaPro® XP® Purple wyciąg suplement płynny
62,00 zł 38,00 zł
szt.
Olejek eteryczny z mięty pieprzowej 15 ml
Olejek eteryczny z mięty pieprzowej 15 ml
129,00 zł 122,00 zł
szt.
Na sen - z melatoniną, passiflorą i 5-HTP  60 kaps.
Na sen - z melatoniną, passiflorą i 5-HTP 60 kaps.
116,00 zł 99,00 zł
szt.
Matcha Tsuki Organiczna Zielona Herbata  200g
Matcha Tsuki Organiczna Zielona Herbata 200g
182,00 zł 176,00 zł
szt.
Zwroty i reklamacje
  1. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów bez wad.
  2. Jeżeli to możliwe, Klient powinien sprawdzić stan przesyłki z Produktem w obecności kuriera. Zaniechanie w tym zakresie może utrudnić rozpatrzenie reklamacji Klienta. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki, Klient może żądać przygotowania protokołu szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku, Klient powinien bezzwłocznie powiadomić Sprzedawcę.
  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży oraz związane z funkcjonowaniem strony internetowej i Sklepu można zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@wellnessi.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy: ul. Nowodworska 25 m 409; 03-133 Warszawa.
  4. Klient niebędący Konsumentem (nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi ogranicza się w takim przypadku do usunięcia wady. W takim przypadku Sklep wedle własnego uznania wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo stwierdzoną wadę usunie. Sklep może również zwrócić takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem zapłaconą cenę za produkt z wadami. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu względem Klientów niebędących Konsumentami z tytułu rękojmi za wady produktu jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sklepu za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił za dany produkt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. 
  5. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w formie email lub pisemnie, w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
  6. Roszczenia z tytułu rękojmi będą rozpatrywane zgodnie z przepisami polskiego Kodeksu cywilnego.


Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409

03-133 Warszawa

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl