
Zwroty i reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów bez wad.
- Jeżeli to możliwe, Klient powinien sprawdzić stan przesyłki z Produktem w obecności kuriera. Zaniechanie w tym zakresie może utrudnić rozpatrzenie reklamacji Klienta. W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki, Klient może żądać przygotowania protokołu szkody lub odmówić przyjęcia przesyłki. W takim przypadku, Klient powinien bezzwłocznie powiadomić Sprzedawcę.
- Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży oraz związane z funkcjonowaniem strony internetowej i Sklepu można zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@wellnessi.pl lub listem poleconym na adres Sprzedawcy: ul. Nowodworska 25 m 409; 03-133 Warszawa.
- Klient niebędący Konsumentem (nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą) ma prawo złożyć reklamację, przy czym odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi ogranicza się w takim przypadku do usunięcia wady. W takim przypadku Sklep wedle własnego uznania wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo stwierdzoną wadę usunie. Sklep może również zwrócić takiemu Klientowi niebędącemu Konsumentem zapłaconą cenę za produkt z wadami. W pozostałym zakresie odpowiedzialność Sklepu względem Klientów niebędących Konsumentami z tytułu rękojmi za wady produktu jest wyłączona. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność Sklepu za szkody wyrządzone Klientom niebędącym Konsumentami ogranicza się do kwoty, jaką taki Klient zapłacił za dany produkt. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Klient zostanie poinformowany o sposobie rozstrzygnięcia reklamacji w formie email lub pisemnie, w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji przez Sprzedawcę.
- Roszczenia z tytułu rękojmi będą rozpatrywane zgodnie z przepisami polskiego Kodeksu cywilnego.
Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409
03-133 Warszawa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
WELLNESSI Elżbieta Giegiel-Kociszewska
Nowodworska 25 m 409
03-133 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.