Sklep oferuje następujące formy płatności za zamówienia:
Przelew zwykły/tradycyjny na numer rachunku bankowego sklepu WELLNESSI, Elżbieta Giegiel-Kociszewska, ul. Nowodworska 25 m 409, (03-133) Warszawa; 60 1140 2004 0000 3102 8066 1168; w tytule przelewu należy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia;
Klient, który wybrał opcję płatności przelewem bankowym jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 10 dni od daty złożenia zamówienia, w przeciwnym wypadku zamówienie zostanie anulowane.
Płatności on-line
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- PayU
- Przelewy24
- Dotpay
- PayPal
Karty płatnicze
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.